WWW.BIEBERFEVER.SE

HEJ ALLA BELIEBERS!
Jag vill bara visa en underbar Justin Bieber-sida, den heter BieberFever och ägs av Ida och Sara! Där lägger dem faktist ut precis allt om Justin! Fakta, Nyheter och Skvaller! Jag vill också skriva att dem är mycket större Beliebers än vad jag är ... Tror jag... De kanske dem inte är? Hehe! I alla Fall så hoppas jag att dem läser detta och att de kanske skriver ett mejl till  [email protected]

SÅ HÄR SER DERAS IKON UT!

Visst är den snygg! Kommentera!
(Går inte att klicka även om det står
på bilden.. Jag kopierade texten
men det blev bara en massa
mellanrum + att jag inte förstod

"klistra in under <div class="nav">"
)
KRAM! http://images.Quebles.com/hotmail/emoticons/1511763.GIF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0