SUPRICE!

HEJ ALLA JUSTIN BIEBER-FAN!
Nu måste jag verkligen säga något! Ok ... Här kommer det!
För några veckor sedan var jag inne lite på cdon.com och kollade runt och så såg jag Justin Bieber-kläder! De var så himla snygga! ...Men jag hann inte köpa dem, så jag gick in nu alldeles nyss och såg "JUSTIN BIEBER first step 2 forever: My Story"! Jag blev helt röd i ansiktet och helt varm, jag visste inte att den hade kommit till Sverige än men det har den tydligen, så jag köpte den! Jag köpte också en massa coola Justin tröjor och andra pockets! Och jag köpte My worlds och My world 2.0! Jag älskar verkligen Justin! Nu har jag även lovat mig själv att köpa sådana lila skor som Justin har! Vet inte vart jag ska få dem ifrån men jag ska leta! Så nu JB-fan kan ni köpa pockets, Justin Bieber first step 2 forever: My story, My worlds & My world 2.0, kläder och mycket, mycket meer med Justin! Så nu Beliebers! Skynda er in på den underbaraste internet-sidan i världen... (www.cdon.com) ...Och köp de underbaraste sakerna på hela jordklotet, nämligen...
...Justin Bieber-föremål! TJOHOO!http://images.Quebles.com/hotmail/emoticons/1511762.GIF


MY WORLDS TRACKS

01. One Time

 

02. Favorite Girl

 

03. Down to Earth

 

04. Bigger

05. One Less Lonely Girl

06. First Dance

07. Love Me

08. Common Denominator

09. Baby

10. Somebody to Love

11. Stuck in The Moment

12. U Smile

13. Runaway Love

14. Never Let You Go

15. Overboard

16. Eenie Meenie

17. Up

18. That Should Be Me
____________________________________________________________________
(Vet inte om jag har satt låtarna i samma ordning som på skivan men jag tror det ...)


MY WORLD 2.0 TRACKS

01. Baby

02. Somebody to Love

03. Stuck in The Moment

04. U Smile

05. Runaway Love

06. Never Let You Go

07. Overboard

08. Eenie Meenie

09. Up

10. That Should Be Me
____________________________________________________________________
(Vet inte om jag har satt låtarna i samma ordning som på skivan men jag tror det ...)
Jag längtar tills alla grejorna kommer hem på posten! KRAAAM!  http://images.Quebles.com/hotmail/emoticons/1511763.GIF

Kommentarer
Postat av: moa

Hej, jag är en av oss tre som bloggar på bieberfever, men jag har också en egen blogg, så nu svarar jag som mig ;D haahh



Men jag såg att du nämnde att du ville köpa skor som Justin har. Jag kan göra ett inlägg om det ! Gör det nu direkt, så gå in så fort du ser detta så får du lite information ;)



KRAM! / Moa

2010-11-08 @ 16:40:53
URL: http://mooamarcus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0