JUSTINS TURNÉBUSS!

HEJ ALLA JUSTIN BIEBER-FAN!
Jag var bara tvungen att lägga ut detta! Jag såg detta på www.Bieberfever.se och kunde inte motstå att lägga ut bilderna från självaste Justin Biebers turnébuss! Så... Här kommer dem!




Det här måste väll vara typ 'vardagsrummet' eller vad jag ska säga...

...Sovrummet! Självklart är det sovrummet...

...Är det en handduk som hänger där på höger-sidan och en dusch på vänster sida? 'Badrummet' kanske?


DET VAR VÄLL BARA BÄTTRE ÄN HÄFTIGT?
Jag tyckte det var sjukt snyggt i alla fall! ...Och alla vill väll ha ett badrum med soffor! Sånt här tackar man verkligen inte nej till om man är 16-åring.... Eller aa.. Jag är 12 och jag skulle inte ens kunna tänka 'bibliotekarie' innan jag hade sagt:
-Ja, absolut! Bara kör in den i garaget (om den får plats) så ber jag mamma och pappa hyra en busschaufför!
Hahaha! Okej, men vi får bara hoppas att Justin trivs suuperbra i bussen!
http://images.Quebles.com/hotmail/emoticons/1511768.GIFKRAMISAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0